Pemberitahuan

Pemberitahuan

Saturday, January 22, 2011

Gelanggang Raja Lawak Musim ke 5


Minggu 1
Cabaran pertama Gelanggang Raja Lawak yang bertajuk Dulu Aku, Kini Aku meminta peserta menceritakan kisah lampau dan kisah terkini dalam kehidupan mereka. Kisah benar mahupun kisah dongeng, terserlah kepada mereka semua. Mampukan mereka membuat anda ketawa berdekah-dekah?


Host : JoZan

Undi Raja Lawak kegemaran anda! Taip LAWAK atau LAWAK<3/5/10/20> untuk (3/5/10/20 undian) ke 32999 ; Contoh : LAWAK5 ke 32999

Download:
Part1, Part2, Part3, Part4, Part5, Part6, Part7
____________________________________________________________________________
Minggu 2
12 Jan 2011 - Minggu kedua Raja Lawak 5 diteruskan lagi dengan tema minggu ini, Freestyle atau dalam bahasa mudahnya, Bebas. Minggu ini pastinya kita dapat melihat lawak-lawak yang lebih menarik apatah lagi dengan tema Bebas. Peserta boleh melakukan persembahan dengan gaya dan gelagat yang mereka selesa dan sukai.

Walaupun ada di antara mereka yang kurang menyerlah ketika Gelanggang Raja Lawak minggu pertama tempoh hari. Namun semangat mereka tidak patah begitu sahaja, lebih-lebih lagi peserta yang berada di 3 tempat paling bawah ketika di Gelanggang Raja Lawak iaitu Kumpulan Balas, Kumpulan Lucky dan Leman. Semestinya semangat mereka kian berkobar-kobar merebut gelaran Raja Lawak.

Undi Raja Lawak kegemaran anda! Taip LAWAK atau LAWAK<3/5/10/20> untuk (3/5/10/20 undian) ke 32999 ; Contoh : LAWAK5 ke 32999.

Muat turun aplikasi Raja Lawak untuk pengguna Android! Taip RL5 dan hantar ke 32999. Klik pada URL yang diberikan di dalam SMS untuk muat turun.

Untuk maklumat terkini Raja Lawak 5, layari laman sosial Facebook dan Twitter di http://www.facebook.com/RajaLawak5 dan http://twitter.com/RajaLawakAstro.

Download:

Part1, Part2, Part3, Part4, Part5, Part6, Part7, Part8
____________________________________________________________________________
Minggu 3

21 Jan 2011 - Malam ini akan berlangsungnya Gelanggang Raja Lawak 5 untuk minggu yang ke-3. Kali ini 11 peserta bakal berentap untuk merebut gelaran Raja Lawak musim ke-5 ini. Siapakah yang bakal menyerlah minggu ini? Siapakah pula yang bakal mengikut jejak langkah BOBO, tersingkir pada malam ini?

Minggu ke-3 memberikan cabaran berbeza apabila peserta dikehendaki membuat persembahan bertajuk Tiru Gaya Artis. Siapakah artis pilihan mereka untuk dijadikan tajuk? Bagaimana pula aksi dan gelagat peserta malam ini. Semuanya akan terjawab apabile bermulanya Gelanggang Raja Lawak.
Download:

Part1, Part2, Part3, Part4, Part5, Part6, Part7, Part8
____________________________________________________________________________

Minggu 4


8 Jan 2011 - Pasangan yang bercinta sudah pastinya inginkan tips untuk lebih bahagia. Istimewa untuk anda malam ini, pastinya banyak tips romantis yang meletup disampaikan oleh peserta-peserta Raja Lawak 5 malam ini. Tapi awas! Takut-takut jika diturut juga tips itu, merana badan!

Sesi raptai penuh sudah pun dijalankan petang ini. Nampaknya ada peningkatan oleh beberapa peserta berbanding persembahan yang kurang menarik minggu lepas. Di harap persembahan malam ini lebih baik daripada minggu lepas sekaligus menaikkan undian daripada peminat. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...